06.10.2020 р.
Ми повинні з вами зазирнути в історичне минуле, ознайомитися з особливостями байки, та зрозуміти значення цього літературного жанру.
Перегляньте відео.
Впродовж ознайомлення зупиняйтеся на основних поняттях.
Випишіть усе в зошит.
Домашнє завдання:
1. Опрацюйте підручник ст. 46-49.
26.05.20 р.
Ось і добігає завершення навчальний рік. З
цікавістю ви переступали поріг кабінету зарубіжної літератури. Для вас це був
новий предмет. Але ви всі з радістю поринули у чудовий світ зарубіжної
літератури, навчилися цінувати красу художнього слова, збагатилися новими знаннями,
враженнями, емоціями. І все -
завдяки книгам.
Перед тим, як ми ознайомимося із літературою на 6 клас, пропоную вам узагальнити вивчене упродовж усього навчального року.
Отже, озброюємося ручками та зошитами! Письмово дайте відповіді на запитання.
1.«Країна,
у яких народилися письменники».
|
1.
Марк
Твен
|
1.
Англія
|
|
2.
О.Пушкін
|
2.
Франція
|
|
3.
Б.
Грімм
|
3.
Росія
|
|
4.
Ш.
Перро
|
4.
Німеччина
|
|
5.
Г.К.Андерсен
|
5.
США
|
|
6.
О.Уайльд
|
6.
Данія
|
2. «Які
твори написали письменники».
|
1.Якоб і Вільгельм Грімм
|
1.«Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
|
|
2. Олександр Пушкін
|
2.«Пані Метелиця»
|
|
3. Андерсен
|
3. «Хлопчик –
зірка»
|
|
4. Марк Твен
|
4. «Снап»
|
|
5. Оскар Уайльд
|
5. «Стійкий
олов'яний солдатик»
|
|
6. Сетон Томпсон
|
6. «Пригоди Тома
Сойєра»
|
3.«Які твори написали письменники».
|
1.Пауль Маар
|
1.«Книжки в
червоній палітурці»
|
|
2.Туве Янсон
|
2.«Аліса в Країні Див»
|
|
3.Роальд Дал
|
3.«Капелюх чарівника»
|
|
4.Марина Цвєтаєва
|
4.«Машина для здійснення бажань»
|
|
5.Льюїс Керролл
|
5.«Чарлі і шоколадна фабрика»
|
|
6.Елеонор Портер
|
6.«Полліанна»
|
4.«Загублені
речі».
|
1.
Золотий
ланцюг
|
1.
«Пеппі
Довгапанчоха»
|
|
2.
Починок
|
2.
«Стійкий
олов’яний солдатик»
|
|
3.
Бляшанка
з діркою
|
3.
«Пригоди
Тома Сойєра»
|
|
4.
Черевичок
|
4.
«Край лукомор’я»
|
|
5.
Відерце
з вапном
|
5.
«Пані
Метелиця»
|
|
6.
Табакерка
|
6.
«Попелюшка»
|
1. Грецькі міфи «Міф про Прометея», «Міфи про Геракла», «Дедал і Ікар», «Нарцис», «Пігмаліон і Галатея», «Орфей і Евридіка», «Деметра і Персефона»
2. Індійські міфи «Творення», «Про створення ночі», «Про потоп», «Про золоті часи»
3. Єгипетські міфи «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»
4. Езоп «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (байки)
5. Іван Крилов «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (байки)
6. Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» (роман)
7. Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня в прозі» (повість)
8. Микола Гоголь «Ніч перед Різдвом» (повість)
9. Антон Павлович Чехов «Хамелеон», «Товстий і тонкий» (оповідання)
10. Джек Лондон «Жага до життя» (оповідання)
11. Володимир Короленко «Сліпий музикант» (повість)
12. Мацуо Басьо. Хайку (вірші)
13. Роберт Бернс «Моє серце в верховині…» (вірш)
14. Джанні Родарі «Листівки з видами міст» (вірш)
15. Рей Дуглас Бредбері «Усмішка» (оповідання)
16. Роберт Шеклі «Запах думок» (оповідання)
17. Астрід Ліндґрен «Міо, мій Міо» (повість)
19.05.20 р.
"Сила творчої уяви у колі добрих літературних героїв"
І ВАРІАНТ
Початковий
рівень (0.5 б.)
Виконайте тестові завдання, обравши ОДНУ ПРАВИЛЬНУ
ВІДПОВІДЬ.
1. Куди впала
Аліса у казці «Аліса в Країні Див»?
а) у вириту траншею;
б) в кролячу нору;
в) у колодязь;
2. Який рекорд встановила Віолетта Борегард?
А) Жувала жуйку 5
місяці безперервно;
Б) Жувала жуйку 3
місяці безперервно;
В) Жувала жуйку 2
місяці безперервно;
Г) Жувала жуйку 12
місяці безперервно;
3. В якому озері опинились казкові персонажі «Аліси
в Країні Див»?
а) озері надії;
б) озері сміху;
в) озері сліз;
4. Скільки дітей і дорослих відвідало фабрику Віллі
Вонки?
А) 3 дітей і 9
дорослих;
Б) 6 дітей і 8
дорослих;
В) 5 дітей і 9
дорослих;
Г) 6 дітей і 9
дорослих;
5. У яку гру грала Аліса, щоб обсохнути?
а) Гасай-Коло;
б) Біжи-Квадрат;
в) Співай-Трикутник;
6. Хто працював на загадковій фабриці Віллі Вонки?
А) Міньйони;
Б) Лумпа-умпи;
В) Умпа-умпи;
Г) Умпа-лумпи;
Середній
рівень
7. Дайте визначення поняттю «фантастика» - це… (1 б.)
8. Визначте позитивні та негативні риси характеру
головної героїні Аліси. (2 б.)
9. Встановіть відповідність між героєм та його цитатою
із твору (один герой зайвий) (2.5 б.)
1. Аліса
2. Червона королева
3. Кролик
4. Капелюшник
5. Мурчик-Чеширчик
|
А) «Чим ворона схожа на письмовий стіл?»
Б) «Ой лишенько, лишенько, як я забарився!»
В) «Годі! Сльозами тут не допоможеш!»
Г) «У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі
вдома…»
|
Високий
рівень ( 3.5 б.)
Напишіть твір-роздум на одну із трьох запропонованих тем:
1. «Дива Країни Навиворіт (за повістю Льюїса
Керролла «Аліса у Країні Див»)»
2. «Над чим нас змусив задуматися твір Роальда
Даля «Чарлі і шоколадна фабрика»
3. «Чим мене приваблює образ Чарлі з твору
Роальда Даля «Чарлі і шоколадна фабрика» АБО «Чим мене приваблює образ Аліси з твору Льюїса Керролла «Аліса у Країні
Див»
ІІ ВАРІАНТ
Початковий
рівень (0.5 б.)
Виконайте тестові завдання, обравши ОДНУ ПРАВИЛЬНУ
ВІДПОВІДЬ.
1. З чого була зроблена улюблена яхта Віллі Вонки?
А) З льодяників;
Б) З шоколадного печива;
В) З червоного дерева;
2. Що у зовнішності Чеширського кота вражало найбільше?
А) гострі нігті;
Б) дивовижна посмішка;
В) довга шерсть;
3. Що отримав Чарлі у подарунок від містера Вонки?
А) Шоколадну фабрику;
Б) Мільйон доларів;
В) Нічого;
Г) Величезний будинок;
4. Від чого у будинку Герцогині не було чим дихати
А) через розсипаний
перець;
Б) через отруйний газ;
В) через відсутність
квітів;
5. Про що кожного разу співали умпа-лумпи?
А) Про шоколадну
фабрику і льодяники;
Б) Про їх нещасливу
долю на фабриці;
В) Про дитячі вади, що
призводять до біди;
6. Скільки років хворів дідусь Джо?
А) 3 роки;
Б) 20 років;
В) 10 років;
Г) 15 років;
Середній
рівень
7. Дайте визначення поняттю «персонаж» - це… (1 б.)
8. Визначте позитивні та негативні риси характеру Віллі
Вонки. (2 б.)
9. Встановіть відповідність між героєм та його
характерними ознаками (один герой зайвий) (2.5 б.)
1. Віллі Вонка
2. Чарлі Бакет
3. Віолета Бореґард
4. Августус Глуп
5. Майк Тіві
6. Верука Солт
|
А) Їжа - його улюблене заняття;
Б) Дівчинка, що постійно жує жуйку, установила
світовий рекорд - жує одну жуйку протягом трьох місяців;
В) Дев’ятирічний хлопець, що залежний від телевізора, любить серіали
про бандитів.
Г) Мрія цього хлопчини працювати на шоколадній фабриці містера Віллі
Вонки;
Д) Дивовижний чоловік! На голові він мав чорний циліндр.
Одягнений був у фрак з розкішного темно-фіолетового оксамиту.
|
Високий
рівень
Напишіть твір-роздум на одну із трьох запропонованих тем:
1.
«Дива
Країни Навиворіт (за повістю Льюїса Керролла «Аліса у Країні Див»)»
2. «Над чим нас змусив задуматися твір Роальда
Даля «Чарлі і шоколадна фабрика»
3. «Чим мене приваблює образ Чарлі з твору
Роальда Даля «Чарлі і шоколадна фабрика» АБО «Чим мене приваблює образ Аліси з твору Льюїса Керролла «Аліса у Країні
Див»
ІІІ ВАРІАНТ
Початковий
рівень (0.5 б.)
Виконайте тестові завдання, обравши ОДНУ ПРАВИЛЬНУ
ВІДПОВІДЬ.
1. Чим закінчилася екскурсія фабрикою для Веруки
Солт?
А) Вона з батьками
опинилася у смітнику;
Б) Вона з батьками
опинилася у розкішному палаці з пряників;
В) Вона з батьками
виграла фабрику Віллі Вонки;
2. Куди потрапляє Аліса після відвідин Герцогині?
А) на крокет Королеви;
Б) на Божевільне чаювання;
В) на Суд над Червоним Валетом;
А) на крокет Королеви;
Б) на Божевільне чаювання;
В) на Суд над Червоним Валетом;
3. Які незвичайні властивості мала нова жуйка Вонки?
А) Це були супер сили;
Б) Це була нескінченна
жуйка;
В) Це був обід з трьох
страв;
4. Чим був цікавий годинник Зайця?
А) показував лише хвилини;
Б) показував лише години;
В) показував лише дні;
А) показував лише хвилини;
Б) показував лише години;
В) показував лише дні;
5. Що використовували замість куль у крокеті Червоної Королеви?
А) їжаків;
Б) яблука;
В) колеса;
А) їжаків;
Б) яблука;
В) колеса;
6. Якою була улюблена фраза Королеви?
А) «Підняти голову»
Б) «Відтяти голову»
В) «Схилити голову»
А) «Підняти голову»
Б) «Відтяти голову»
В) «Схилити голову»
Середній
рівень
7. Дайте визначення поняттю «герой» - це… (1 б.)
8. Визначте позитивні та негативні риси характеру Чарлі
Бакета. (2 б.)
9. Встановіть відповідність між героєм та його цитатою
із твору (один герой зайвий) (2.5 б.)
1. Віллі
Вонка
2. Чарлі
Бакет
3. Віолета
Бореґард
4. Августус
Глуп
6. Верука
Солт
|
А) «Дорогенька Веруко! Як ся маєш? Така радість! У тебе таке цікаве
ім'я! Я думав, що верука - це така бородавка, що вискакує на п'ятах!»
Б) «- Яке ж це чудо! - прошепотів хлопчик. - Який чудовий смак!
Правда, дідуню?»
В) «- Татку, - заявиладівчинка, - я хочу такого човна! Купи мені
точнісінько такого самого великого рожевого карамельного човна, як у містера
Вонки! І ще я хочу багато умпа-лумпів, щоб вони мені веслували, і хочу
шоколадну річку і ще хочу... хочу...»
Г) «- Якщо це жуйка, - вигукнуладівчинка, - якщо це шматочок гумки,
який можна жувати, то це для мене!»
|
Високий
рівень
Напишіть твір-роздум на одну із трьох запропонованих тем:
1. «Дива Країни Навиворіт (за повістю Льюїса
Керролла «Аліса у Країні Див»)»
2. «Над чим нас змусив задуматися твір Роальда
Даля «Чарлі і шоколадна фабрика»
3. «Чим мене приваблює образ Чарлі з твору
Роальда Даля «Чарлі і шоколадна фабрика» АБО «Чим мене приваблює образ Аліси з твору Льюїса Керролла «Аліса у Країні
Див»
12.05.20 р.
Сьогодні ми із вами закінчуємо говорити про фантастичну шоколадну повість "Чарлі і шоколадна фабрика". Будь ласка, на домашнє завдання прочитайте до кіцнця книгу (розділ 22-30).
Дайте відповідь на запитання: "Чи заслуговував Чарлі Бакет шанс отримати золотий квиток? Чому?".
А зараз ми переходимо до нової теми, яка звучить так: Туве Маріка Янсон «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
Перегляньте відео
Життя та творчість письменниці Т. М. Янсон
Перегляньте відео-ознайомлення
із фантастичною повістю "Капелюх чарівника"
Готуємося до контрольної роботи
1. Повторити біографії Л. Керролла (підручник ст. 198) та Роальда Дала (біографія у блозі);
2. Пригадайте та повторіть казку "Аліса у Країні Див" та фантастичну повість "Чарлі та шоколадна фабрика".
3. Конрольна робота буде проходити у режимі онлайн-тестування.
Домашнє завдання
1. Читаємо підручник ст. 227-242;
2. За бажанням намалюйте ілюстрацію до казки "Чарівний капелюх".
05.05.20 р.
Тема уроку: Цікаві
пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера
Вонкі.
Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета.
1) Обговорення прочитаних розділів (1-10) повісті
- Що отримав у подарунок на День народження Чарлі? Чому подарунок його
розчарував?
- Хто був власником ще двох золотих квитків?
- Як дідусь Джо вирішив допомогти Чарлі отримати золотий квиток?
- Чи знайшов Чарлі золотий квиток?
- Чому родина Беккетів голодувала і жила в холоді?
- Як почував себе Чарлі, живучи в такому режимі економії?
- Яка несподіванка трапилася одного дня з Чарлі?
- На що вирішив потратити знайдений долар Чарлі?
Персонаж ( лат. – особа) – дійова особа твору, частіше вживається відносно другорядних дійових осіб
Герой (грецьк. –
захисник) – персонаж із яскравими індивідуальними рисами, рушій сюжету, центр твору.
3) Назвати героїв повісті, з якими ви познайомилися під час читання, дати
їм коротку характеристику.
Віллі
Вонка –
Августус Глуп –
Верука Солт –
Віолета Борігард –
Майк Тіві –
Чарлі Бакет –
5) Складання таблиці. Заповніть пусті клітинки, за прикладом першого героя Августа.
Ім’я
|
Батьки
|
Пристрасть
|
Риси характеру
|
Августус
|
Батьки
заохочують
хлопця,
який є дуже
жадібним і
нічим не
цікавиться,
окрім їжі.
|
Єдине, що
його цікавить, – це їжа
|
Лінивий,
ненажерливий,
неслухняний.
|
Віолетта
|
|||
Верука
|
|||
Майкл
|
- Хто такий Чарлі?
- Якою була сім’я у Чарлі?
- В яких умовах жили?
- Як Чарлі відноситься до своїх рідних?
- Яка обстановка панувала у родині Бакетів?
Домашнє завдання
1. Прочитати 11-21 розділи. Книга за посиланням
2. Складання паспорта Чарлі Бакета. Заповніть таблицю.
Ім’я
|
Чарлі
|
Прізвище
|
Бакет
|
Вік
|
|
Місце проживання
|
|
Сім’я (ким працювали)
|
|
Рід занять
|
|
Мрії
|
|
Риси характеру
|
3. Складіть асоціативне гроно ВІЛЛІ ВОНКА (назвіть основні факри про цього героя).
28.04.20 р.
ТЕМА УРОКУ: РОАЛЬД ДАЛ "ЧАРЛІ І ШОКОЛАДНА ФАБРИКА"
14.04.20 р.
ТЕМА: "Марина Іванівна Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці». Знайомі образи з прочитаних книг"
На
сьогоднішньому уроці ми познайомимося з видатною російською поетесою Мариною
Цвєтаєвою та її віршем «Книги в червоній палітурці».
Любов до книги в кожному з нас приходить в дитинстві. І дівчина,про яку
сьогодні піде мова полюбила їх у ранньому дитинстві. Подивіться на портрет. Це
Марина Іванівна Цветаєва.
Дитинство – найкраща пора в житті Марини Цвєтаєвої. Воно пройшло для поетеси в любові,
радості, даруючи дівчинці тепло, добро і затишок. Завжди з нею були присутні
музика та одне з найбільших її захоплень – книги. Дуже часто сховавшись від
усього і усіх, маленька Марина поринала у світ захоплюючих подорожей, у світ
чогось надзвичайно цікавого і нового.
БІОГРАФІЯ ПОЕТЕСИ
Посмертна слава
Ім'ям поетеси названо вулицю
в Києві (житловий масив Вигурівщина-Троєщина) n У Москві зусиллями ентузіастів
організовано і відкрито Будинок-музей Марини Цвєтаєвої. n У 1995 р. на відстані
трьох кілометрів від російського міста Іваново відкрито Будинок- музей
Цвєтаєвих (Ново-Таліци), в селі, де був невеликий родовий маєток її діда-священика.
n На її честь також названо астероїд 3511 Цвєтаєва.
… Першим улюбленим поетом
Цветаєвої виявився Пушкін. У 5 років вона натрапила в шафі на ,,Твори”
О.С.Пушкіна. Мати не дозволяла брати їй цю книгу і дівчинка читала потай,
«уткнувшись» головою в шафу. Це був перший поет, твори якого вона прочитала
сама. Але Пушкіна вона знала раніше: по пам’ятнику на Тверському бульварі,
картині ,,Дуель” в кімнаті батьків, розповідях матері. Пізніше Цветаєва напише:
,,Пушкін був першим моїм поетом…”
ВІРШ "КНИГА В ЧЕРВОНІЙ ПАЛІТУРЦІ"
Історія створення вірша
Вірш написаний приблизно в період
1908—1910-х років. У той час Марина Цвєтаєва почала готувати до друку свою
першу книгу - "Вечірній альбом". Твір "Книги и червоній
палітурці" увійшов до розділу "Дитинство". Молода авторка відчувала, що її дитинство відходить у минуле,
попереду на неї чекало велике доросле життя. Але у подальшу путь вона взяла із
собою незабутні враження і спогади про твори мистецтва (музики й літератури),
які полюбила з дитинства.
Бесіда по
змісту вірша
- Як називає
поетеса дитяче життя?
- Чому
Марина називає дитяче життя раєм?
- Хто були
її друзями?
- А у вас є
улюблені герої?
- Хто вони?
- Як часто
Цвєтаєва звертається до книг?
- Яку
картину ви уявляєте, коли читаєте: «Дрожат на люстре огоньки… Как хорошо
за книгой дома».
- Що це за прізвища
Кюі, Григ, Шуман?
***Едвард Гріг (Норвегія), Роберт Шуман (Німеччина), Цезар Кюї (Росія) –
композитори XIX століття. Їх об’єднує втілення в творчості переплетіння народних
образів, казкових сюжетів, природи народного краю.
- Яких
героїв згадує поетеса у вірші?
- Яких
героїв згадує поетеса у вірші?
- Що ви
знаєте про них?
- З ким
порівнює Тома Сойєра автор?
- Хто такий
Діоген, що потрапив у бочку?
- Що
відчуває дівчинка при читанні книг?
- Чи є у вас бібліотека? Які у вас
улюблені книги?
***Діоген — давньогрецький філософ, який за легендою жив у
діжці.
Принц
і злидар — герої повісті Марка Твена
«Принц і злидар» — схожі один на одного англійський принц Едуард Тюдор і
маленький жебрак Том Кенті, які за велінням долі помінялися своїми ролями;
потрапивши в незвичне середовище, кожен із них відкрив для себе важливі істини.
Палітурка - обкладинка, оправа для зброшурованих листків книги, зошита і т. ін.
з картону, матерії, шкіри тощо.
ДОМАШНЯ РОБОТА
1. Скласти план до вірша;
2. Малюнок за змісту поезії (за бажанням);
3. Читати сторінка 220-224;
4. Запишіть основні факти з біографії поетеси.
24.03.20 р.
ТЕМА УРОКУ "СВІТ УЯВИ АЛІСИ ТА ЇЇ ЗАХОПЛИВІ ПРИГОДИ"
Згадайте слова американського письменника-фантаста Рея Бредбері: «За всієї
своєї фантастичності Країна Чудес якнайреальніша. Осіб, подібних до мешканців
Країни Чудес, можна зустріти у будь-який час. Абсурд – зовсім не рідкісне явище
в нашому житті».
Тобто JI. Керролл зобразив людське життя,
реальний світ, сповнений абсурду.
На жаль, дорослі,
заклопотані своїми проблемами, це не завжди помічають.
За казковим
королівством, зображеним JI. Керролом,
видніється Англія з її законам, судом, королівською владою.
Сьогодні ми продовжимо говорити про мешканців Країни Чудес і подумаємо, чи
можна за ними впізнати реальних людей?
Визначимо найкращих знавців тексту, проведемо
літературний диктант ПИСЬМОВО У ЗОШИТІ
1. Яка дія кролика зацікавила Алісу?
2. Які речі допомогли Алісі змінюватися у зрості?
3. Хто і навіщо грав у «Гасай-Коло»?
4. Яка пригода сталася з Алісою в будинку Білого Кролика?
5. Чи сподобалась Алісі зустріч з цуциком? Чому?
6. Чи допомогла Алісі Синя Гусінь?
7. Чому горлиця прийняла Алісу за змію?
8. Що сталося з немовлям герцогині?
9. Про кого з мешканців Країни Див розповів Алісі Чеширський Кіт? Що між
ними спільного?
10. Дома у кого з героїв відбувалося «Вечірнє
чаювання»? Хто
брав у ньому участь?
11. Що дивного було в цьому чаюванні?
Гра «Хто це робить?»
•
Аліса
•
Кролик
•
Гусінь
•
Кухарка
•
Герцогиня
•
Кіт
•
Немовля
•
Шалений Заєць
•
Сонько-Гризун
•
Королева
|
•
посміхається
•
ходив у школу на дні моря
•
жбурляється
•
поспішає
• змащував годинник вершковим маслом
•
в усьому знаходить мораль
•
падає
•
наказує відтяти голову
•
рохкає
•
розповідає казку
•
курить
|
Робота над
літературознавчими
термінами
Каламбур – це гра слів, коли
одні слова замінюються іншими, схожими за звучанням, але вже не з тим значенням
– для досягнення комічного ефекту. Приклад з українського фольклору: «Коли коли, а коли й обтісуй».
У творі письменника все є дивним,
неймовірним, парадоксальним, що ж таке парадокс?
Парадокс – (незвичайний,
неймовірний, дивний) це несподіване явище, яке не відповідає науковим
уявленням.
ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ ТВОРУ
Герой
|
Визначна риса
|
Поведінка, що доводить рису характеру (ЗНАЙДІТЬ ЦИТАТИ У
ТВОРІ)
|
Королева
|
Злість, роздратованість, свавільність, жорстокість (свавільність
-схильність діяти на свій розсуд, незважаючи на думку, бажання інших)
|
|
Чеширський Кіт
|
Незалежність, свобода від тиску будь-якої влади
|
|
Кролик
|
Розумний, боязкий
|
|
Капелюшник
|
Божевільний, добрий
|
|
Аліса
|
Єдина зберігає здоровий глузд
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. ПЕРЕМАЛЮЙТЕ ТАБЛИЦЮ У ЗОШИТ;
2. ЗАПОВНІТЬ ДРУГУ КОЛОНОЧКУ.
3. ПЕРЕГЛЯД МУЛЬТИКА "АЛІСА У КРАЇНІ ДИВ"
17.03.2020 р.
ТЕМА УРОКУ "ПЕРСОНАЖІ, ЯКІ ОТОЧУЮТЬ ГЕРОЇНЮ ПОВІСТІ-КАЗКИ АЛІСА В КРАЇНІ ДИВ"
!!!ДІТКИ, ЗАВОДИМО НОВІ ЗОШИТИ!!!
У творі Л. Керролла все відбувається за законами фантастики, тому всі предмети, персонажі, простір і навіть час набувають незвичайних властивостей. Аліса то збільшується, то зменшується, їй на шляху зустрічаються казкові герої, котрі вміють розмовляти.
ЗАВДАННЯ №1 "ПАДІННЯ СХОДАМИ". Дайте письмові відповіді у зошиті на питання.
ЗАВДАННЯ №2 Творча зупинка. Намалюйте три чарівні дрібнички, які вам довподоби. Вкажіть у яких розділах вони зустрічаються.
ЗУПИНКА №3. "СУПУТНИКИ АЛІСИ" У цьому завданні ви повинні використати знання англійської мови, перекладіть оригінальні імена героїв українською, вказавши по три головні риси їхнього характеру. Таблицю перемальовуємо у зошит.























































Немає коментарів:
Дописати коментар